Circuits gimnàstics a l’aire lliure

Cada cop som més conscients de dur hàbits saludables i sabem que l’exercici és imprescindible per mantenir el cos i la ment en bona forma. De vegades però, es fa difícil trobar el moment per començar a entrenar, o bé, tot i practicar de forma habitual no sempre es pot acudir a un gimnàs.

En aquests casos, l’opció de fer exercici en un parc bio saludable és igual d’efectiu que un centre esportiu. Els parcs bio saludables són gimnasos exteriors pensats per oferir diferents tipus d’exercicis suaus d’una manera divertida i de franc.

Són aparells molt semblants als que es poden trobar als gimnasos i que permeten treballar diferents parts del cos amb exercicis de baix impacte: cames, braços, espatlla, maluc… Són circuits gimnàstics creats especialment per a aficionats que s’inicien a l’esport, persones grans o amb mobilitat reduïda.

Ara bé, aquelles persones que necessiten entrenaments de més intensitat també tenen lloc, ja que alguns circuits inclouen aparells per a practicar el cal·listènia, un entrenament molt popular en el món del fitness, consistent en sèries d’exercicis físics només amb l’ajuda del pes corporal. L’objectiu d’aquest mètode és enfortir els músculs amb moviments que requereixen agilitat, reflexos i molta força.

Tots els districtes de Barcelona tenen espais dedicats exclusivament a fer esport, comptant amb aparells de gimnàstica adaptats a totes les edats i tots els nivells. Us recomanem els següents circuits, segons el tipus d’exercici, als quals podreu accedir en pocs minuts a peu des d’una parada de TRAM:

Circuits d’iniciació a l’esport, persones grans o amb mobilitat reduïda

  • Parc de la Barceloneta (parada Ciutadella | Vila Olímpica – línia T4)
  • Jardins de Josep Munté (parada Avinguda de Xile – línies T1, T2 i T3)
  • Jardins de Teresa de Calcuta (parada Pere IV – línia T4)

 

Circuits d’alt impacte

  • Parc de Can Rigalt (parada Ernest Lluch – línies T1, T2 i T3)
  • Platja de la Nova Icària (parada Ciutadella | Vila Olímpica – línia T4)
  • Passeig Marítim de la Mar Bella, núm. 157 (parada El Maresme – línia T4)

Per tenir una salut de ferro es recomana fer exercici de forma moderada i combinar-lo amb una dieta mediterrània basada en fruita i verdura.

Share

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

“Tramvia Metropolità SA i Tramvia Metropolità del Besós SA l'informen que l seves dades seran tractades per a la publicació de comentaris als posts del bloc. Li recordem que té, entre altres, els drets d'accés, rectificació, supressió i oposició. Abans de contactar amb nosaltres, ha de llegir la informació sobre protecció de dades que es presenta en la política de privacitat.”

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Tramvia Metropolità S.A y Tramvia Metropolità del Besòs, S.A
Finalitat: Publicació de comentaris als posts del bloc.
Legitimació: Consentiment atorgat al polsar el botó de Post a comment.
Destinataris: Altres entitats relacionades amb el servei de transport.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.
Informació addicional: Pot consultar la informació addicional sobre protecció de dades a la Política de Privacitat al peu d’aquesta pàgina.