Què és el que més t’agrada de viatjar en tramvia? Podria ser la facilitat d’accedir a peu de carrer? O la comoditat durant el trajecte? També és possible que, a banda dels aspectes positius, pensis a proposar algun canvi, una millora o resoldre algun dubte al qual fa temps que li dones voltes.
Habitualment, per fer arribar un suggeriment, cal dirigir-se als diferents canals de comunicació, com el telèfon, l’email, les xarxes socials o fins i tot, presencialment a les oficines d’atenció als usuaris i usuàries. Però, i si el personal de TRAM fos qui et trobés per saber la teva opinió? Lovers, haters, volem saber què penseu! L’equip sortirà aquesta setmana al carrer per preguntar sobre la qualitat del servei.
Avui dimarts, d’11 a 14 h, a la parada Ca l’Aranyó (línia T4) i dijous, amb el mateix horari, a la parada Ernest Lluch (línies T1, T2 i T3) podràs parlar amb les persones responsables de TRAM: el director general, Humberto López, el director gerent, Xavier León, i personal tècnic i directiu dels departaments d’explotació, manteniment, màrqueting i de seguretat i medi ambient, entre altres. Ja són 10 edicions escoltant els usuaris del tramvia!
Enquesta de Satisfacció de Viatgers
Anualment, TRAM realitza l’Estudi de Satisfacció de Viatgers per valorar el servei entre les persones usuàries. Enguany, s’ha puntuat la qualitat del servei amb un notable alt. En concret, la xarxa Trambaix ha obtingut un 8,43 i un 8,45 la xarxa Trambesòs.
Els usuaris, tot i que disposen d’altres alternatives de transport per desplaçar-se (així ho indiquen gairebé un 80% de les persones enquestades) prefereixen fer-ho en Tram. L’atribut més positiu és la facilitat d’accés a l’andana i, en segon lloc, valoren la rapidesa del trajecte i la conducció eficient, de forma suau i segura.
I tu, què ens vols dir? T’esperem al TRAM!